Veldinspectie

TBM Veldinspectie

Veldinspectie

Via Avebe kunnen telers hun percelen voor TBM vermeerdering aanmelden. Telers binnen het TBM-gebied die aan een andere aardappelzetmeelindustrie leveren, kunnen ook onder de TBM-veldinspectie eigen pootgoed vermeerderen van de toegestane rassen. Adressen van deze telers zijn echter niet bekend bij TBM. Zij dienen zelf om uitvoering van de veldinspectie te vragen bij de coördinator.

Contactgegevens coördinator TBM-veldinspectie:

Cor Baarda

Tel. 06-51190469

Ook als u loofvernietiging wilt toepassen op TBM-pootgoed, maar de keurmeester is nog niet langs geweest voor veldinspectie, dan kunt de coördinator van de keurmeesters bellen en vragen om het telefoonnummer van uw keurmeester.

Keuringsbewijs kwijt? U kunt bij Stichting TBM een kopie van het formulier opvragen. Graag  met vermelding van het Vendornummer van Avebe. Formulieren zijn namelijk op volgorde van dit nummer gearchiveerd. De kosten voor het maken en versturen van de kopie worden aan u in rekening gebracht (circa € 15,00 excl. BTW).