Dit jaar vieren wij ons 50-jarig jubileum. In de afgelopen vijf decennia heeft Stichting TBM zich ingezet voor het nemen en bevorderen van maatregelen die van belang kunnen zijn voor de bescherming van de zetmeelaardappelteelt in noordoost Nederland. Ter ere van ons jubileum stuur hebben wij onze TBM-brochure vernieuwd. De brochure bevat een overzicht van al onze activiteiten en aandachtspunten voor de TBM-pootgoedteelt.

Als onderdeel van ons jubileumjaar hebben we besloten om ons logo en onze huisstijl te vernieuwen. Het logo heeft een directe visuele associatie met de aardappel, de essentie van Stichting TBM. De stevige uitstraling van de letters in het logo past goed bij de organisatie: het bevorderen van een robuuste, gezonde en efficiënte teelt.