Aanvraag AM-bemonstering

Stichting TBM zetmeelaardappelen

Aanvraag AM-bemonstering

Stichting TBM biedt zetmeelaardappeltelers de mogelijkheid om op kosten van de stichting 10% van het areaal zetmeelaardappelen op het bedrijf te bemonsteren op Aardappelmoeheid (AM).

Wij vinden het belangrijk dat u de uitslagen tijdig ontvangt, zodat u voldoende tijd heeft om uw teeltstrategie hierop aan te passen, en verzoeken u daarom om de percelen dit jaar op tijd aan te melden. Dit kunt u doen vanaf 15 augustus via de aanmeldingssite:

Na het aanmelden neemt de monsternemer contact met u op om de aanvraag verder door te spreken. Voor persoonlijk contact met de coördinator voor monstername, kunt u contact opnemen met Pieter Zandinga via mail tbmgrondbemonstering@hlbbv.nl of telefonisch 050 234 05 90 (ook voor whatsapp).